Ποιοί Είμαστε

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΒΛΑΤΑΚΗ

Η Κατερίνα Βλατάκη είναι πτυχιούχος του Τμήματος Φιλοσοφικής Παιδαγωγικής Ψυχολογίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών, MA in Special Needs and Inclusive Education, University of Sunderland και κάτοχος του Advanced Professional Diploma in Learning Difficulties and Behaviour Problems (BTEC). Είναι επίσης πιστοποιημένη Παιγνιοθεραπεύτρια και μέλος της Play Therapy International (PTI) και κατέχει το Post Graduate Diploma in Play Therapy. Επιπλέον, έχει ολοκληρώσει την μονοετή μεταπτυχιακή εκπαίδευση στην Παιγνιοθεραπεία και Δραματοθεραπεία στο Ψυχοθεραπευτικό και Εκπαιδευτικό Κέντρο Δια Βίου Μάθησης «Το Έρμα» και έχει παρακολουθήσει μεγάλο αριθμό σεμιναρίων και συνεδρίων στην Ελλάδα και το εξωτερικό που αφορούν στην Ειδική Αγωγή, την Παιγνιοθεραπεία και την Συμβουλευτική. Έχει μετεκπαιδευτεί στις μεθόδους TEACCH και PECS αλλά και σε θεραπευτικές παρεμβάσεις μαθησιακών δυσκολιών. Έχει εργαστεί σε σχολεία της Αγγλίας, σε ιδιωτικά κέντρα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στην Ελλάδα και σε δομές που φιλοξενούν παιδιά προερχόμενα από δύσκολα οικογενειακά περιβάλλοντα, όπως το Χαμόγελο του Παιδιού. Επιπλέον, έχει εργαστεί σε ιδιωτικά ΙΕΚ στην Αθήνα εκπαιδεύοντας φοιτητές στον τομέα της Ειδικής Αγωγής και της Εκπαίδευσης των Ατόμων με Αναπηρία.
Ο Θεοφάνης Κατσιούλης είναι Καθηγητής Φυσικής Αγωγής με ειδίκευση στην Προσαρμοσμένη Κινητική Αγωγή και τους Αθλητικούς Δρόμους. Είναι Απόφοιτος της Σχολής Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΣΕΦΑΑ) του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως Εκπαιδευτής/ Καθηγητής Προσαρμοσμένης Κινητικής Αγωγής σε Κέντρα Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία. Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει διάφορα επιμορφωτικά σεμινάρια, όπως: «Εκπαίδευση στη Λειτουργική Λεκτική Επικοινωνία μη Ομιλούντων Ατόμων με Αυτισμό και Σχετικές Διαταραχές: Applied Behavioral Analysis (A.B.A) and Oral Placement Therapy (OPT)», «Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς, Θεωρία και Πράξη», «Πιστοποιημένη Εκπαίδευση Μεθόδου Θεραπευτικής Κολύμβησης -The Halliwick Concept», «Δέσμη Αξιολόγησης Λεπτής και Αδρής Κινητικότητας - ΒΟΤ-2ΤΜ», « Επιμόρφωση για το Μάθημα Σεξουαλικής Αγωγής στην Εκπαίδευση», «Βασική Υποστήριξη της Ζωής και Αυτόματος Εξωτερικός Απινιδισμός».